فال بینی ایرانی

چگونه از آینده خود با خبر شویم

فال بینی ایرانی

چگونه از آینده خود با خبر شویم

فال گروه خونی

فال گروه خونی


فال گروه خونی
گرفتن فال بر اساس گروه خونی

هر کدام از افرادی که با آنها زندگی می‌کنیم و از دور و نزدیک با ما در ارتباط اند و به نوعی نفس می‌کشند و در قید حیات اند، خصوصیات اخلاقی مختلفی دارند و به عنوان مثال با خوردن بعضی از غذاها حالشان بهتر و برعکس بعضی از غذاها برایشان ناسازگار است. این اختلاف‌ها را شاید بشود از دیدگاه‌های متفاوت بررسی کرد و علت و ریشه آنها را در علم پزشکی جستجو کرد اما اینبار نگاهی متفاوت می‌اندازیم به ارتباط گروههای خونی افراد و خصوصیات اخلاقی و رفتاری آنها تا یکبار دیگر به عظمت خلقت خداوند پی ببریم.

شخصیت هایی که در گلبول های خون پنهان هستند

فودازی با بیان خصوصیات گروههای خونی گفت: گروه خونی A معمولا افرادی خوش‌بین و نیرومند هستند و استعداد آنها در محاسبات بی‌نظیر است، معمولا دچار عصبانیت و رفتار‌های خشن نمی‌شوند و آرامش خود را حفظ می‌کنند اما گروه خونی B غیرقابل پیش‌بینی هستند، پشتکار و اراده قوی آنها کاملا به اثبات رسیده است. گروه خونی AB محتاط اند و رفتار‌های محافظه‌کارانه دارند، گروهی هستند که منطق آنها مثال زدنی است و در آخر گروه خونی O که انسان‌های مهربان و بخشنده هستند و البته بسیار اجتماعی و سیاستمدار که مثبت اندیش هستند و افسوس گذشته را نمی‌خورند.

حسین فودازی سرطان شناس و عضو هیئت علمی انجمن خون و انکولوژی در این خصوص می‌گوید:کاشف گروه‌های خونی شاید آن زمان خودش هم به ارتباط بین نوع گروههای خونی و خصوصیات رفتاری شخص پی نبرده بود. اگر بطور خلاصه بخواهیم بگوییم گروه خونی O گروهی است که به تمام گروههای خونی می‌تواند خون اهدا کند اما فقط می‌تواند از هم گروه خود خون بگیرد. گروه خونی A گروهی است که می‌تواند به گروههای AB و A خون اهدا کند و از گروههای خونی A و O خون دریافت کند. گروه خونی B می‌تواند به گروههای AB و B خون اهدا کند و از گروههای خونی B و O خون دریافت کند. همچنین گروه خونی AB، تنها می‌تواند به گروه خونی AB خون اهدا کند ولی از تمام گروههای خونی می‌تواند خون دریافت کند.

                                                                          گروه خونی A

                                                         گروه خونی B

                                                            گروه خونی AB

                                                            گروه خونیo


                                                                                     

فال تاروت بله یا خیر

فال تاروت بله یا خیر


روش های متعددی برای استخراج جواب صریح بله و یا خیر با استفاده از کارت های تاروت موجود است، در برخی موارد کارت ها به دو دسته ی بله و خیر دسته بندی میشوند و با بیرون کشیدن یک کارت از کل کارت ها با توجه به اینکه کارت منتخب در چه دسته ایی قرار گرفته برای آن جواب بله و یا خیر در نظر گرفته می شود.  
ادامه مطلب ...

فال تاروت 10 کارتی

فال تاروت 10 کارتی

استفاده از فال های تاروت چندین کارتی نقطه عطف و لذت بخش تاروت می باشد، در ابتدای راه، افراد هر تک کارت را از تاروت خارج می کنند و از آن یک برداشت ثابت می کنند اما به مرور زمان و پس از آشنایی با تاروت و کسب تجربه می توانند برداشت هایی پویا و منعطف با در نظر گرفتن تعداد و موقعیت کل کارت های منتخب خود داشته باشند. فال تاروت 10 کارتی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد و به 2 روش قابل استفاده می باشد. در روش اول که بصورت فال تاروت ده کارتی آنلاین در اینجا آورده شده، به ترتیب 10 کارت انتخاب میشود که: - کارت اول بیانگر وضعیت فعلی نیت و جریان های موثر بر آن می باشد – کارت دوم بیانگر موانع و کشمکش های موجود می باشد – کارت سوم بیانگر گذشته و رویدادهایی از گذشته می باشد که وضعیت کنونی نیت را رقم زده اند می باشد – کارت چهارم بیانگر آینده بسیار نزدیک اتفاقاتی که در حال رخ دادن هستند می باشد اما نتیجه کلی نیت شما نمی باشد – کارت پنجم بیانگر بهترین نتیجه و راه حل مربوط به زمان حال حاضر می باشد – کارت ششم بیانگر قلمرو ناخودآگاه شرایط می باشد و به جنبه های عمیق تری از نیت می پردازد و به نوعی بیانگر یک اتفاق غیرمنتظره پس از زمان حال می باشد – کارت هفتم بیانگر یک نصحیت و یا پیشنهاد به شخص شماست – کارت هشتم بیانگر جریان ها و اتفاقات خارجی می باشد و تمرکز آن بر روی افراد و انرژی هایشان در اطراف شما می باشد – کارت نهم بیانگر ترس ها و امیدهای شما می باشد که یکی از سخت ترین کارت ها می باشد به یاد داشته باشید ترس ها و امیدهای شما در هم تنیده شده اند و هر آنچیز که ما از رخ دادنش می ترسیم به نوعی آن را تبدیل به یک خواسته می کنیم و احتمال رویدادنش را زیاد می کنیم – کارت دهم بیانگر مقصدی می باشد که نیت شما در آن مسیر قرار دارد، در واقع این کارت بیانگر نتیجه نهایی می باشد. در روش دوم فال تاروت ده کارتی، کارت ها به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند، دسته اول کارت شماره 1 تا کارت شماره 6 و دسته دوم کارت شماره 7 تا کارت شماره 10. نتیجه کلی استخراج شده از شش کارت اول یک تصویر فوری از هر دو جنبه بیرونی و درونی نیت شما می باشد و 4 کارت دوم بیانگر نحوه ی ارتباط کائنات و محیط اطراف با نیت شما می باشد، با دانستن نحوه ی ارتباط این دو می توان یک پیش بینی گسترده تر و یک جهت گیری مشخص تر بدست آورد. 


                                                                    نیت کرده واینجا کلیک کنید